جمعه 21 اردیبهشت 1403

گفتمان سازی و مطالبه گری

1
دکتر موسوی تاریخچه اعتراضات، التهابات و اغتشاشات شکل گرفته در طول دهه های اخیر را تشریح کرد .

فعالان رسانه ای و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان هرمزگان امشب نشستی با دکتر سیدعلی موسوی فعال برجسته فضای مجازی و استاد دانشگاه داشتند .

فعالان رسانه ای و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان هرمزگان امشب نشستی با دکتر سیدعلی موسوی فعال برجسته فضای مجازی و استاد دانشگاه داشتند . در این نشست که با محوریت مرور حوادث اخیر کشور و بررسی نقش رسانه ها در کمیت و کيفيت التهاب آفرینی آنها در فضای واقعی برگزار شد ‌، ابتدا پیرامون فعالیت های مجازی در خصوص اتفاقات اخیر کشور گفتگو شد . پس از آن دکتر موسوی تاریخچه اعتراضات، التهابات و اغتشاشات شکل گرفته در طول دهه های اخیر را تشریح کرد و در خصوص نقش رسانه ها در مدیریت صحیح فرآیند التهابات توضیح داد . در پایان این نشست ، دکتر موسوی پاسخگوی سوالات فعالان فضای مجازی استان بود .

1

برنامه تریبون آزاد دانشجویی به عنوان ویژه برنامه روز دانشجو به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان هرمزگان، در این دانشگاه و با حضور مهدی دوستی، استاندار هرمزگان برگزار شد.

ظهر امروز ؛ برنامه تریبون آزاد به عنوان ویژه برنامه روز دانشجو به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان هرمزگان ، در این دانشگاه و با حضور مهندس دوستی استاندار هرمزگان برگزار شد .
وی پیش از برنامه با حضور در سلف دانشگاه ، ضمن صرف ناهار در جمع دانشجویان با آنان به گفتگو نشست .
در ادامه ؛ در خوابگاه این دانشگاه حضور یافت و ضمن بازدید از آن جویای مشکلات دانشجویان شد .